Bestelling
Jouw bestelling plaatsen
Iets leuks gezien? Dan kan je met onderstaande stappen jouw gewenste artikelen bestellen:
Stap 1
Ga naar de pagina van het gewenste artikel, kies het gewenste aantal, en klik op de “in winkelmand” knop.
Stap 2
Alle gewenste artikelen zitten in jouw mandje?
Klik dan op jouw winkelmandje https://mugsmania.be/winkelmand/
Stap 3
In jouw winkelmandje kan je onder andere de aantallen nog bewerken en een waardebon of kortingscode invoegen.
Stap 4
Heb je reeds een account aangemaakt bij ons en ben je ingelogd? Dan kan je hier ook kiezen voor thuislevering of, indien je in België woont, ophaling in een Bpost postservice punt.
Heb je nog geen account, dan zal je jouw leveringskeuze in de volgende stap kunnen maken.
Stap 5
Klik op “doorgaan naar afrekenen” en vul jouw gegevens in. Je kan hier eventueel ook jouw account aanmaken indien gewenst.
Daarnaast kan je hier (indien je in België woont) een Bpost service punt selecteren indien je voor ophaling in een service punt hebt gekozen.
Ook kan je hier eventueel jouw spaarpunten (meer info bij spaarpunten) als korting inruilen.
Stap 6
Kies jouw gewenste betaalmethode en klik op “bestelling plaatsen”. Hierna kan je de betaling afronden.
Stap 7
Je zal een e-mail ontvangen met de bevestiging van jouw bestelling.
Stap 8
Eenmaal wij jouw bestelling klaargemaakt hebben, krijg je ook een e-mail met de track & trace informatie van jouw pakketje.
Jouw bestelling aanpassen of annuleren
Heb je iets verkeerd besteld? Of ben je iets vergeten?
Dan kan je ons contacteren via onze contactpagina of misschien eenvoudiger: via de berichtknop rechts onderaan, waarmee je ons een bericht via Facebook, Instagram of e-mail kan sturen. Vergeet niet jouw bestelnummer te vermelden die je in de bevestigingsmail van jouw bestelling kan terugvinden.
Is jouw bestelling nog niet verzonden? Dan kunnen we makkelijk ingrijpen.
Indien het echter reeds verzonden is, dan kan je het pakketje ook steeds weigeren wanneer deze bij jou aankomt.
Heb je het pakketje reeds aangenomen? Dan kan je dit terugsturen. Meer informatie over retourneren vind je onderaan deze pagina.
Betaling
Betaalmogelijkheden
Voorlopig bieden wij de volgende betaalmogelijkheden aan:
– Bancontact
– Payconiq
– Afterpay
– Waardebonnen (zie hieronder)
Betaling niet gelukt?
Is er iets fout gelopen bij de betaling? Neem dan contact met ons op via de contact button die je rechts onderaan jouw scherm zou moeten zien of via onze contactpagina.
Terugbetaling
Heb je reeds betaald, maar heb je de bestelling geannuleerd. Dan betalen we jou terug eenmaal de desbetreffende artikelen terug bij ons zijn.
Wanneer de artikelen nog niet verzonden waren, kunnen we dit natuurlijk meteen doen. Dit doen we met dezelfde betaalmethode als diegene die je bij jouw bestelling hebt gebruikt.
Het kan een aantal werkdagen duren eer je jouw terugbetaling ontvangt.
Let op: standaard betalen we de retourkosten niet terug, tenzij wijzelf een fout hebben gemaakt. Meer info bij retourneren onderaan deze pagina.
Waardebonnen en kortingscodes
Heb je een kortingscode/waardebon ontvangen? Dan kan je deze in jouw winkelmandje invoegen.
Is de waarde van de bon kleiner dan de bestelling die je wenst te plaatsen? Dan kan je je aankoop met een andere betaalmethode vervolledigen.
Is de waarde van de bon groter dan de bestelling die je wenst te plaatsen? Geen nood, dan kan je het resterende bedrag van jouw waardebon bij een volgende bestelling gebruiken.
Had je graag iemand een waardebon cadeau gedaan? Dan kan je dit doen via deze link. Deze waardebon is 1 jaar geldig.
Spaarpunten
Je kan spaarpunten verdienen door een account aan te maken. Per € 1 die je dan aankoopt, krijg je 1 spaarpunt. Elke spaarpunt is € 0.03 euro waard. Deze punten kan je opsparen of als korting gebruiken bij een volgende aankoop.
Bezorging
Locaties
Wij leveren thuis in België en Nederland en dit met Bpost als koerierdienst. Indien je in België woont, kan je ook kiezen voor levering in een Bpost servicepunt.
Verzendkosten
In België
– Thuislevering, met een bestelling van <60 euro: 5,95 euro verzendkosten.
– Service punt ophaling, met een bestelling van <60 euro: 4,95 euro verzendkosten.
– Bestelling van >60 euro: gratis verzending.
In Nederland
– Thuislevering, met een bestelling van <100 euro: 8,50 euro verzendkosten.
– Bestelling van >100 euro: gratis verzending
Levertijden
De geschatte levertijd van een bepaald artikel kan je steeds op de artikelpagina zien, alsook in het winkelmandje eenmaal je deze daarin gezet hebt. De levertijd kan namelijk verschillen voor de verschillende artikelen op onze site.
Indien je dus zowel artikelen met bijvoorbeeld een geschatte levertijd van 3 werkdagen als artikelen met een geschatte levertijd van bijvoorbeeld 7 werkdagen in jouw winkelmandje hebt, dan zal de geschatte levertijd van het totale pakket op 7 werkdagen komen.
Wij wachten namelijk met het verzenden van het pakje tot alles samen verzonden kan worden.
Indien jouw winkelmandje bijvoorbeeld enkel artikelen bevat men een geschatte levertijd van 3 werkdagen, dan zal het pakje natuurlijk wel in normale omstandigheden na 3 werkdagen bij jou zijn.
We hebben het steeds over een geschatte levertijd, omdat we dus ook afhankelijk zijn van de snelheid van onze koerierdienst.
Duurt het veel langer dan verwacht? Laat ons dan iets weten via de berichtknop die je rechts onderaan kan zien of via de contactpagina.
Vergeet wel niet jouw ordernummer of track & trace link die je via mail hebt gekregen te vermelden.
Retourneren
Zie onze retour pagina.